Tip igre
Pustolovska družabna namizna igra za 2 do 6 igralcev od 13. leta naprej (tudi za odrasle!). Trajanje igre: približno 90 minut.
Zgodba
Zgodba se odvija v cvetočem kraljestvu, kjer so ljudje živeli v popolnem sožitju. Nič jih ni moglo odvrniti od prave poti; s svojo modrostjo so ohranjali večni mir. Ker je Čarovnik Kaos svojo moč črpal iz topoglavosti in lahkovernosti, ni mogel prevzeti nadzora nad to deželo. V divji jezi je izbrisal zgodovino tega popolnega kraljestva in podobe in zgodbe so izginile. Spomine ljudi je zamrznil v najtemnejše rudnike Visokih Gora, zaradi česar je celo nekdanji/-a vladar/-ica pozabila, kdo je sploh bil/-a. V času vladavine Čarovnika Kaosa se je svet spremenil v poledenelo puščavo in le skupina najhrabrejših junakov se mu je drznila upreti – brez upanja na uspeh. Z vsakim opravljenim izzivom, vsaka premagana pošast odkrije drobec spomina, kar junakom daje upanje in moč za nadaljnji boj.
Cilj igre
Cilj junakov je povrniti vse ukradene spomine iz Rudnika spominov, odgnati Čarovnika Kaosa in z vsemi drobci spominov kraljestvo znova obuditi v življenje. Na koncu pustolovščine bo odkrit in okronan pravi vladar kraljestva.
Kako poteka igra?
A. Premikanje in polaganje ploščic
Ko ste na vrsti, se s svojo figurico premaknite po igralni plošči in izvedite dejanje (a) ali položite ploščice spomina (b).
a. Premikanje: Svojo figurico lahko premaknete do tri polja v katerokoli smer na šestkotniku! Ko se s figurico ustavite, izgubite vse preostale korake. Če vaša figurica pristane na:
– ploščici za izziv, poskusite opraviti izziv in temu ustrezno premaknite svoj označevalec rezultata po progi rezultatov; nato je na vrsti naslednji igralec.
– ploščici za tempelj, lahko s točkami zmage kupite duhovno žival; nato je na vrsti naslednji igralec.
– rudniku spominov, lahko za svoje ploščice z opravljenimi izzivi dobite ploščice spominov; nato je na vrsti naslednji igralec.
b. Položite ploščice spominov s svojega kupčka na igralno ploščo. Temu ustrezno premaknite svoj označevalec rezultata po progi rezultatov. Nato je na vrsti naslednji igralec.
B. Posebne ploščice
Igra ima različne posebne ploščice:
Tabor: Ko vam izziv spodleti, morate svojo figurico postaviti na to ploščico.
Tempelj: Če vaša figurica prispe do te ploščice, lahko pridobite duhovno žival.
Skrivni hodnik: S te ploščice lahko greste kamorkoli.
Snežni vihar: Če izvlečete kartico s snežnim viharjem, mora igralec položiti to ploščico na polje, kjer stoji njegova figurica, s čimer nakaže, da sta ta lokacija in njegova figurica blokirana za en krog.
… in še več!
C. Ploščice izzivov
Če stopite na ploščico izzivov, se morate spopasti z izzivom. Na hrbtni strani ploščice je prikazana težavnostna stopnja izziva. Zelene ploščice vsebujejo lažje izzive, modre pa težje.
a. Soočanje z izzivom: Ko prispete na izbrano ploščico z izzivom, jo obrnite tako, da bo prednja stran obrnjena navzgor in nanjo položite svojo figurico. Na vsaki ploščici je navedena težavnostna stopnja, in sicer v obarvanem krogu. To je številka, ki jo morate doseči ali preseči. Vašo skupno moč točk sestavljajo rezultat kolesa s vrtljivo puščico (poglejte na ustrezno barvno polje kolesa s vrtljivo puščico), moč vaše živali, ploščice z že opravljenimi izzivi in vaše ujemajoče se kartice za pustolovščine.
b. Opravljen izziv: Če je skupni rezultat enak ali višji od vrednosti na ploščici, vam je uspelo! Premaknite svoj označevalec rezultata za 5 točk zmage na progi rezultatov, če ste opravili izziv z zelene ali modre ploščice z izzivom. Vzemite ploščico in jo položite predse s prednjo stranjo navzgor. Hkrati lahko imate s prednjo stranjo navzgor obrnjene do tri ploščice z opravljenimi izzivi. Ploščico z izzivom lahko obrnete s prednjo stranjo navzdol v Rudniku spominov (v nadaljevanju). Vsaka ploščica z opravljenim izzivom (obrnjena s prednjo stranjo navzgor ali navzdol) šteje kot ena dodatna točka moči pri nadaljnjih izzivih.
c. Neuspešno opravljen izziv: Če je tako nastala vrednost vaših skupnih točk moči nižja od tiste na ploščici, vam je pri izzivu spodletelo. Pustite ploščico z neopravljenim izzivom s prednjo stranjo navzgor na igralni plošči, svojo figurico postavite na ploščico za tabor in svoj označevalec rezultata pomaknite za dve točki zmage nazaj po progi, če vam je spodletelo pri izzivu z zelene ploščice, oziroma za 5 točk zmage nazaj, če vam je spodletelo pri izzivu z modre ploščice.
D. Prošnja za pomoč
Za pomoč pri soočanjem z izzivom lahko uporabite svojo kartico z rogom in z njo svojega nasprotnika prosite za pomoč. Izbrani igralec vam pomoči ne more odreči. Za pomoč pa lahko uporabite tudi svojo duhovno žival ki lahko kupite na ploščici za tempelj. Več v navodilih!
E. Ploščice spominov
V Rudniku spominov lahko pridobite toliko ploščic spominov, kot ste opravili izzivov. Ko je igralec na vrsti, lahko položi poljubno število ploščic spominov na ustrezna polja na igralni plošči in v skladu z rezultatom svoj označevalec rezultata premakne po progi rezultatov. Igralec, ki položi ploščico spomina na igralno ploščo, pridobi 5 točk zmage.
F. Čarovnik Kaos
Kolo s vrtljivo puščico nakazuje gibanje Čarovnika. Ko igralec ni več na vrsti, mora zavrteti puščico in figurico Čarovnika Kaosa premakniti na mesto, ki ga pokaže puščica. Čarovnik poveča stopnjo zahtevnosti ploščice z izzivom za 2 točki na vsakem sosednjem polju. Če Čarovnik stoji na ploščici z izzivom, ga je treba najprej premagati (ali počakati, da odide), nato pa se junak lahko spopade z izzivom. Če Čarovnik pristane v Rudniku spominov, nihče ne more pridobiti ploščice spomina, dokler je tam.
Več o bitki s Čarovnikom v navodilih!
G. Kartice za pustolovščine
Vsak igralec lahko ima med igro tri kartice za pustolovščino, ki mu bodo pomagale (kartice za pomoč in kartice prijateljstva) ali pa bodo igralce ovirali doseči cilj:
Šaman vam omogoča, da eno svojih ploščic spomina zamenjate s ploščico s kupčka nasprotnega igralca. Igralec, ki ima kartico šamana, odloči, katero ploščico želi zamenjati.
Pripovedovalec vam omogoča, da premaknete eno ploščico z neopravljenim izzivom iz mesta na prazno polje drugega mesta.
Rudarji vam pomagajo pridobiti ploščice spominov v zameno za vaše ploščice z opravljenimi izzivi iz rudnika, ne da bi vam bilo treba iti tja.
Združimo moči (Team up): Kartice vsakemu igralcu omogočijo pridobitev 5 točk zmage za opravljen izziv in nihče ne izgubi točk, če mu pri izzivu spodleti (vendar se mora vrniti v tabor).
Kaos: Čarovnik vas napada! Postavite njegovo figurico ob svojo in se bojujte!
Urok – Osamljenost: Zavrzite vse svoje kartice prijateljstva in namesto njih s kupčka izvlecite kartice za pustolovščine.
… in še veliko več!
Konec igre
Če v Rudniku spominov zmanjka ploščic spominov, figurico Čarovnika odstranite z igralne plošče, saj je izgubil vse svoje moči. Zmaga igralec z največ točkami zmage, pri čemer si prisluži tudi krono.
Kaj je čar te igre?
Kingdom je zahtevna pustolovska družabna igra, ki vsebuje elemente tekmovalne igre (točkovanje opravljenih izzivov) in sodelovalne igre (igralci morajo pomagati drug drugemu, da odženejo Čarovnika Kaosa, in z drobci spominov kraljestvo znova obudijo v življenje). Primerna je za starejše otroke (13 +) in tudi za odrasle!
Preberite še našo BLOG objavo Pogosto zastavljena vprašanja (FAQ) – Kingdom
Kot vse Marbushkine igre je tudi družabna igra Kingdom narejena iz okolju prijaznih in naravnih materialov: papirja, lesa, organskega tekstila. Tukaj preberite, kako skrbimo za naš planet.
Podobni igri, kjer se lahko srečate z izjemnimi in čudovitimi bitji, sta Carta Magica in Čudovit svet Gü-jev.
Preberi o izzivih ustvarjalca Kingdom-a pri dokončanju igre in pravil (v angleščini): 5 months
Dare –
Nikoli še nismo igrali boljše igre! Uživamo!
Anja H. (verified owner) –
TINA (verified owner) –
Janja (verified owner) –
Anonimno (verified owner) –
Nina (verified owner) –
Očarljivo!
Masa (verified owner) –
Čarobna igra ki te kar popelje v kraljestvo..res mi je žal da sem odlašala z nakupom in je nismo mogli igrati že prej..ko naštudiraš vsa navodila bi lahko kar cel večer igral.
Eva (verified owner) –
Krasna igra, malce zahtevnejša, ob raziskovanju pa sva se s partnerjem zelo zabavala!
Anonimno (verified owner) –
.